Snedlugg


Sned Lugg

Här är en lite bättre bild på luggen... Dock lite kortare som sagt..
Men den blev helt okej för att ha gjort de med en rakhyvel! Rätt nöjd faktiskt.. Rak lugg vet jag att jag är sämst på att klippa själv för de blir alltid snett för det är ingen idé för min del att titta i spegeln när jag gör de, för de blir bara sämre då. Brukar sluta med att syrran alltid fick klippa rätt de, fast då blev den ju askort eftersom jag förstört de så pass mkt. Men sned lugg är de jag alltid faller tillbaka i och storm trivs i. Förstår inte varför jag sitter och skriver om mitt hår, haha.... Men men.. Nu ska vi ha gäster så får återgå till de nu med att duka etc..


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0