BINGO!

Då var det dags för årets uppesittar kväll med Bingo Lotto. Bingo-lotten ändras alltid och det är bara en massa klödd med den.. Saknar dock Loket och de luckorna som han öppnade för hand. Det var kanske bättre förr. Men vi kan ju inte leva i det förflutna heller. Life goes on...
Som sagt vann jag för första gången på Bingo Lotto. Vann 100kr, inte mycket kanske, men fortfarande en vinst!
Nu ska jag sova för snaaaaaaart är det JULAFTON! Inte för jag kan riktigt fira den, för ska faktiskt jobba fr. 13.00-21.30.. Men Julklapparna väntar på mig när jag kommer hem, samt en underbar familj. Utan den finns det ingen jul..

Godnatt och jag önskar er alla en riktigt God Jul! <3


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0