Bo Ohlsson

Jag vet jag inte varit aktiv och tänkte först göra mig en bildbomb på vad ni missat, men insåg just att jag inte varit flitig med att fota något haha. Man känner sig lite smådum när man plockar upp mobilen och "ska bara foto".... Kul när man har lite bilder som talar för sig själva, men jag är ingen paparazzi precis! Sen har jag ju ingen kamera precis heller, så kanske ska skaffa mig de, önska mig i julklapp kanske? Låter som en bra idé!
Som sagt var jag och Bella på "Boan" härom dagen och vi var tvungna att gå ner bland alla julsakerna. Glömde fota det årliga BOB-bandet (Bo Ohlsson Bandet). Men de kan jag säkert ta en annan dag. Men hittade bl.a denna söta tomten i bild ovan , samt en fin julmössa som jag tryckte på Bellas huvud. Så söt hon blev :)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0