Jay Smith

Grattis Jay! :D
JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE
Då har man lagt några röster på Jay idag och det visade sig löna sig... Det var nästan förutsägbart att han skulle vinna. Men jag har fortfarande min favorit.......... Gissa tre gånger........!?

Olle Hedberg, gotlänningen som blåste mig av stolen. Är vel lite smått kär i honom, precis som jag blev i Calle förra året. Haha, hittar alltid en favorit varje år och i år var det Olle som blev min lilla kärlek. Dock har det varit lite svårare i år eftersom Andreas är även en man med power och något jag gillar. Jay var även den man som fick mig klistrad i soffan, men när Olle kommer upp på sen, då är jag sold. Hahaha
Kommer utan tvekan att köpa hans första singel/album när den kommer ut. Längtar!
Så nu var ännu ett år avklarat och det dröjer inte länge förns nästa nästa rond börjar igen känns det som!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0