Mys Med Pappa

Ungefär såhär såg man ut idag.... xD

Då har snart denna dagen med nått sitt slut.. Vad har man gjort idag...!? Hmm. Umgåtts med pappa hela dagen typ, inhandlat den sista julklappen och snart slagit in allt.. Sen har jag varit på ett möte idag, kändes lite lame, men men får se hur de slutar.. Nu blir det en "BIG ALI" (inte hunden, utan typ kebabb tallrik) sen ska jag hälsa på lilla Iza, saknat henne en del. Så det ska bli mys. Sen somnar jag vel på soffan som vanligt och tvingas upp för den jobbiga trappan när man är så trött att man inte vet var man har r*ven hahahah! Men sen somnar man direkt när man når sängen...... Ohhh, min underbara säng. Längtar dit redan nu! (a) hihi


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0