sick and tired

Usch.... Då var 13timmars arbete slut och sängen kallar på mig, eller nej..... den SKRIKER på mig. Man blir slut, mer än vad man tror, och att man börjar bli sjuk är inte precis det jag vill just nu eftersom jag vill jobba, då förra månaden inte gick lika bra så att säga. Nej, en god natts sömn är ett bra läkemedel som är underskattat. Det kan göra susen under en natt och vips så mår man bra igen. Just nu orkar jag inte sitta uppe mer för några inlägg, utan får ta igen de när jag inte jobbar och har sovit ut!
Godnatt på er och sov så gott, för det ska iaf jag göra. Ska dock jobba imrn med, ännu ett lite längre pass... Men jag är tillbaka när jag kan. Ha det!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0