Världen

Vaknade upp denna morgon och tankarna flödade vilt framför mig. Jag har så svårt för att bestämma mig vad jag vill göra. Jag är en allätare kan man vel säga. Jag har alltid gillat att hitta på med nya saker och kämpa för något. Jag har alltid gillat vatten, snön, äventyr, spänning, tuffa tag, sport, och en massa annat. Jag vill göra allt jag inte gjort, bli en erfarenhet rikare. Vill kämpa, aldrig ge upp i de mörkaste tuffaste stunder. Bita ihop och aldrig se bakåt. Jag vill bestiga berg, dyka i de djupaste vatten, hoppa fallskärm, åka skidor, vandra i tuff skog/terräng, hoppa bungyjump, surfa, vara en backpacker och se världen. Vill se med egna ögon hur folk lever på olika orter, lära mig uppskatta och värdesätta saker på ett helt annat sätt än vad man är van vid.....

Har lekt lite med tanken, och det slog mig.... Varför inte resa..?!
Att göra klart allt som heter skola, ta körkort, fortsätta jobba till sommaren/hösten. Sen söker jag jobb och börjar jobba förhoppningsvis till hösten i skåne eller på annan ort. Jobbar så mycket jag kan i ett år, sparar en massa och efter ett år så förhoppningsvis har jag tillräckligt nog för att ta mig dit jag vill just då. Det kan bli hur underbart som helst. Skapa en massa minnen, och en upplevelse rikare. Man blir dessutom fysiskt & psykiskt starkare och ha fått se världen precis som den är, kan det bli bättre..!? Så nu ska jag hitta någon som vill samma sak som jag... Så länge man vill samma tror jag man kan komma långt, iaf på detta viset.... Frivillig? (a)


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0