Ricardo Munoz

Godmorgon alla solstrålar.
Här nedan kommer lite tips på en artist även vars bror som gör underbar musik..
Lyssna och se själva!

Denna morgon ligger jag i sängen och vaknar tilll några favoriter som finns på min dator/youtube. När jag vaknade var det Ricardo Munoz som jag först kom att tänka på. Fråga mig inte varför men det var ett tag sen jag lyssnade intensivt på hans covers på olika kända låtar. Jag gillar hans kvalité på rösten, samt hans kreativitet och Ricardo & Daniel Munoz Spanska rytmer. Det är något med spansk musik jag alltid kommer ha en liten kärlek till och när de spelar och sjunger på spanska är jag såld. Så därför delar jag med mig lite av vad jag lyssnat på denna morgon och råder er därför att titta in på Ricardos kanal på youtube HÄR!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0