MaXFactor

Ny sort, någon som vet om de är bra?
Lite fler ringar att ha på fingrarna är inte fel
Som sagt tog jag inte andra bilder idag än de som följde med mig hem idag. Gick in på H&M innan jag gick till skolan idag och såg vid kassorna att de hade lite nytt bland sminket. MaXFactor var det som gällde och varför inte testa på de och se?! Så det blev en foundation och en mascara. Pudret som även finns på bild är även de från MaXFactor, men det är de puder jag köper i alla fall. Fick även med mig H&M Magazine + lite nya ringar hem som jag flitigt ska lusläsa, samt använda.
Efter skoldagen var det bara att bära sig hemåt, men först blev det inom Bo Ohlsson för att införskaffa sig nya DVD-skivor, nya markers och ett fodral att ha alla filmerna i. Så nu sitter jag och bränner skivor med massa filmer som legat på datorn. Sen är det bara att välja och vraka så gott det går :D



XOXO

Kommentarer
Postat av: Ida

Är dom nya produkterna bra från Max Factor ? Har själv funderat på att kanske köpa dom när min foundation från MUS är slut..

2010-10-19 @ 14:12:19
URL: http://idaliciouss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0