24082011

Godmorgon & Hej och Välkommen träningsverk och skoskav. Det roliga är att jag inte fick träningsverk där jag brukar ha det, då vet man var det tog någonstans och att et gjorde nytta. Yogan tog mer än vad jag trodde, vilket resulterade stelhet idag. Ingen springning för mig idag inte, men en promenad och lite mer Yoga blir nog bra. Imorgon blir det mer springning och mer Yoga.
Ska sova en liten sväng igen men gick för att käka lite frukost, hålla Fredrik sällskap och slänga in ett litet inlägg. Fredrik och jag bakar vårt egna bröd hemma numer då det blir billigare och godare. Men var tvungen att fota Fredriks lilla matlåda till jobbet. Den är mindre än en handflata då han delar mackan på hälften så det blir en liten hamburgare. Man kan undra om man blir mätt på en såndär liten macka. Men visst kan man. En skiva räcker sen går det inte ner mer. Så mäktig, så saftig, så god och nyttig.. Nej nu ska jag sova en liten sväng till..

Ha en fortsatt bra morgon. För det ska jag ha. Stel som en fiolsträng haha!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0