Imorgon blir det...

...träningsverk! Efter Fredrik och jag käkat lite och suttit på soffan en liten sväng och småkikat på lite bilar och spelat tvspel bestämde vi oss för att testa min nya träningsskor som jag köpte i Mora. Har inte sprungit på evigheter nu så det var bara att plocka fram träningskläderna och bita ihop. Nog när vi väl var ute så var skorna till en bra hjälp. Vilken skillnad. Från att bara kunna springa i max två minuter på löpbandet till att springa nästan en halv mil. Det har inte hänt på evigheter. Det kändes så skönt när man väl var ute trots kondisen var i botten så lyckades man ändå. Men när vi väl var hemma var inte träningen slut. Vi tog även oss på lite kvälls Yoga som är så underskattat. Det såg så enkelt ut när kvinnan instruerade på bild, men ack så svårt det var. Som vi skrattade och fick det hur svårt som helst. Detta var jobbigt på en helt annan nivå. Tur man var hemma när vi gjorde detta haha.. Vi har laddat hem lite yoga och andra saker på våran iPad2 som jag tänkte visa er en dag. Men avslutningsvis tar vi nu oss en frukt och en tallrik cocopops isoffan framför tvn med det stora täcket över oss! MUMMMMMMS! Sen blir det dusch och sääängen!!!!!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0