Mora

Ni får ursäkta kvalitén på bilden, tog den med mobilen. Som ni ser så har jag besökt intersport i Mora idag och är nyss hemkommen. Stack först till Steph vid tvåtiden och hon bestämde sig för att bada så vi stack ner till bryggan  och tittade på när killarna tog sig ann vattenhoppet denna soliga stekheta dag. Det var tänkt att vi med skulle ner, men det fanns inte våtdräkter till alla. En annan dag kanske? Får se när, kanske redan idag om vi har tur :) Men sen hoppade vi lite studsmatta och försökte lära oss volter och annat skoj. Visst ser allt så enkelt ut när alla andra gör det, men till sist klarade jag göra en frontflip utan madrass. Hoppade så mycket att man mådde illa, svettades och blev yra i huvudet. Så istället tog vi ett stort glas vatten sen in i Duschen för att ta bilen mot Mora och ta oss var sin glass och njuta.. In på team sportia blev det och jag gjorde ett bra inköp... Visar det sen, för nu ska jag äta mat som Fredrik lagar just nu..


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0