Mysig utekväll

Har nyss kommit in efter en lite tur utomhus denna mysiga kväll... Följde efter Fredrik då han var ute och skulle åka lite longboard vid hans "ställe" och fotade lite när han åkte så bra. Han håller på att lära sig lite nya tricks på brädan och han är riktigt duktigt må jag säga, dessutom lättlärd och snabblärd :) Nu ska jag titta lite på tv och somna i soffan (vilket har hänt hela denna veckan...) som av någon anledning är sååå skönt. Att inte somna framför tv'n är nästan omöjligt. Men att gå på bio mitt i natten eller sent på kvällen klarar jag av, bara för det är BIO! Men men.. finns säkert de som håller med mig och de som absolut inte gör det haha. Men tur är ju de att vi är olika :)



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0