E x p e r t

Höll nästan på att glömma bort vad jag skulle visa som jag införskaffade mig idag. Gick in på expert i Ystad och såg en liten extern hårddisk. Lätt och smidig att ha med sig i resväskan, handväskan, skolväskan, i handen, eller var man kan tänka sig att förvara den. För den är enkel att ta med sig och snygg dessutom. Har ett minne på hela 1TB och kostar inte mer än 899:- Billigt och bra och min dator mår vel bättre av mer utrymme kan jag tänka mig..


Bilden kanske inte visar det verkliga måttet. Men kan ta en bättre bild en annan gång. Men nej, nu ska jag sova för ska upp tidigt imorgon och har en hel del att göra så får se om jag ens hinner och orkar lägga upp något alls!
Natti Natti allesammans





XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0