Festlig Köttförspaj

Hoppas ni tycker detta ser lika gott ut som jag tycker det gör.. Som sagt så fick jag äran att laga maten idag då mamma & pappa skulle iväg och klippa lilla Mimmi.. Så det fick bli köttfärspaj. Blev riktigt nöjd och resten av familjen tyckte det var riktigt gott! Mamma som inte tillåter att andra ska laga mat i hennes kök säger nu att jag får laga mat fler gånger. Jag kan faktiskt laga mat och de såg vi igår.. Penslade på locket så den skulle se lite festligare ut och då var jag tvungen att göra en liten blomma. Man äter med ögonen med, tro det eller ej! Men gott var det... Så en stor sallad och en vitlökssås till de blev riktigt smarrigt! MUMMMMMMMMS..




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0