liten men tuff höhö...


En liten repris på mig och mina skidor som jag fick nu när jag var iväg.. Måste poängtera att fan vad liten jag ser ut... Inte som snart en 20åring inte.
Kom dessutom att tänka på att jag hjälpte (stolt som jag är) 2st små barn med liften nu när ja var uppe.. Dock blev vi "kompisar" och de trodde nog jag var max 14 eller mindre.. KUUUUUUUUL! NOT! haha


Jaha.. Då var denna dagen avslutat.. Tänkte hoppa ner i sängen och hoppas på en värktablett ska börja verka snart så jag kan få sova inatt. Förra natten blev kanske 2timmars sömn, och vill verkligen sova ikväll.. Usch vilken natt det var, mycket smärta kan man kanske säga.. Får ve gå till doktorn snart... Nej dagen idag har mest bestått av samtal och lite andra ärenden. . Nej nu måste jag borsta tänderna, kanske somna till en bra film vetja!!!!! Natti natti



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0