MÖG

Usch, min hals blir inget bättre och sjunger jag så gör det bara ännu ondare. Jag har iaf fått en helt annan klang på min röst när jag sjunger. Rätt fräck faktiskt, men ångrar att jag ens öppnade munnen därefter. Sitter nu vid datorn och tycker synd om min hals. Har dessutom precis kört med pappa vilket inte gick alls som jag hade tänkt mig. Han säger en sak hur man ska köra och hon jag kör med körskolan säger en annan. Kollade även upp bytet av mitt abonnemang.  Det ska alltid klödda med dom där telefonförsäljarna. Fast denna gången var det inte jag som var lättlurad, utan personen som jag pratade med har gjort fel. Så hoppas det går att lösa, för det är inget kul! Mobilen jag fick ska lämnas tillbaka. Så tänker nog skaffa mig en iPhone 4 istället kontant. Utan en massa problem! Får se när den dagen kommer, då först ska allt annat lösas så jag vet att det inte kan bli mer fel!

Kameran funkar dessutom igen så glad är vel jag :)




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0