ontontontontont

Fick bjuda på en söt bild på lilla Mimmi

Aaaaaaaaaaaaajj säger jag bara.. Min hals håller på att ta död på mig, seriöst. Jag kan inte svälja, så får spotta i en burk sålänge. Att käka är ett mysterium. Gick till distrikt sköterskan precis innan de stängde (inte visste jag de när man har ont).. De trodde de kunde vara alltifrån körtel feber/halsfluss av något slag, men det gav itne utslag på så kort tid. Däremot såg de att halsen var svullen och att något fel fanns där, men vad hann de inte precis kolla.. De skulle kolla mer imorgon om jag fortfarande hade ont. Troligen kunde det vara struphuvudet + stämbanden.. Kanske har med min vurpa jag gjorde. Det blir verkligen värre och värre för varje gång jag sväljer. Just nu vill jag bara dö... Det är inte smärtfritt, det vill jag lova.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0