Sitt bara och njuuuuuuut

Saska kommer döda mig för denna bilden, men det var den ända jag fick! Så den smällen får jag ta hihi <3 loove
Då var man hemkommen från alla dagens ärenden utan en fastande mage. Mamma är sjuk idag så det fick bli pappas mat. Då menar jag Pyttipanna. Det blev lite variation på de för det brukar vara pyttipanna med ägg.. Idag blev det faktiskt pyttipanna med bacon! Jag klagar inte på hans mat, verkligen inte. Tycker det är rätt gulligt ändå. Dock om man ska jämföra mammas mas med andra så vinner hon i hästlängder. Så jag klandrar honom inte.

Som ni ser på bilderna ovan så var jag på ÖP idag.. Hade en minnesvärd stund med min gamla mentor och lärare. Haha, hon är allt för underbar. Vilka förgyllda skratt det blev och något till att minnas. Men om ni inte märkt de så sitter jag och Saska ute och fikar på bänkarna på skolan.. Och om ni tittat riktigt noga så har vi inga jackor på oss. Idag tog jag på mig skinnjackan, underbart. Det har dessutom varit helt underbart vårväder och ingen jacka behövdes. Jag välkommnar våren med att spendera den ute och bara njuuuuuuuta! Vilken härlig dag!




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0