sticksit värre

Lördag igen, veckan börjar dra sig mot sitt slut och jag sitter och gäspar redan.. Idag har man jobbat ytterst lite i tidsmässigt jämfört de senaste dagarna, men inte mindre jobb för de.. Usch. Ibland blir man testad mentalt och idag var vel en sådan dag. Men men.. Annars har man sett en film med syrrans ungar, Draktränaren. Faktiskt bra enligt mig. Jag är stormförtjust i "Tandlöse" och har inte gjort mkt mer än så.. Varit hemma, passar nu hundarna för mammsingen och pappsingen åkt bort ikväll. Till mat blev det en "kompisrulle"... Men till min förvåning så när jag tog en tugga gjorde det plötsligt väligt ont....... Det är förmodligen de ni med tänker när ni ser denna bilden och läser texten.. Jo där fanns ett häftstift i.. Om de försökt prova på något nytt, tror jag nog de är inne på helt fel spår... Eller så har det nog hamnat där av misstag. Tror nog det sista alternativet lät mest troligt.... Blev en liten förvåning att hitta de i maten!!!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0