Tillbaka i min hand

Då var äntligen mobilen tillbaka i min hand efter lagning.. Änsålänge fungerar den utmärkt och fick visst veta de hade bytat ut en massa i den så de inte skulle kunna finnas kvar några fel på mobilen! Hoppas jag inte behöver lämna in den fler gånger. :D


Hahaha.... Vad gör man när man inte ha något att göra.... Spelar spel på facebook (CSI-Crime City) och tar egobilder med mobilen som nu äntligen är tillbaka i min hand.. Det är lite varning över detta inlägg.. Men vad gör man...!?  Vågade inte lägga upp resten av alla flummbilder som togs. Ser rätt knasig ut då man tänkte göra många olika grimaser. höhö






XOXO

Kommentarer
Postat av: Åsa Nilsson

Räkna inte med det!



De bytte ut typ allt i min mobil men likförbannat gick de åt helvete :)

2011-02-16 @ 20:20:22
URL: http://blommis86.blogspot.com
Postat av: carrouueee

detta är andra gången jag lämnar in denna mobilen.. Det var nästan exakt samma fel som tidigare vilket inte var kul.. Men jag har haft den ett dygn nu och ännu inget fel ;) dock har jag inte använt den ännu för har jobbat... Dock fungerade inte internet när jag fick den, så jag själv fick krångla och söka efter nytt etc.. Har aldrig behövt de innan..

2011-02-17 @ 16:22:59
URL: http://carrouueee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0