Träsmak

Här är lite av de bilder som tagits under resan.... Att sitta och ta bilder på kvällen, utan blixt när bilen kör i 100 km/h kan jag säga att det är omöjligt att få en icke-suddig-bild och få bra kvalité... Lade in bilderna på datorn i morse men såg snabbt att 90% av alla bilder inte blev till något. Men som sagt har ni något att se. Fick åka skidor på lördagen med MINA SKIDOR som jag fick av Fluffy. Åkte på min första vurpa som idag (tisdag) börjar reda sig. Men som sagt hade jag mig min egna privata skidlärare (Fredrik/Fluffy) hela eftermiddagen. Fick då lära mig lite teoretiska/praktiska saker som underlättade en del, och jag insåg själv var och när felen var. En bra lärare enligt mig. Har bara åkt 3ggr i mitt liv och tycker det går rätt bra för att vara så pass ny på detta som jag är.
Så har varit i Karlskoga, Orsa, Lindvallen, Ramis och nästan uppe i Åre (då vi körde lite fel på vägen hem) helgen fylld med massa färd godis och mycket sittande i bil och tåg. Men ändå den bästa på mycket länge...



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0