Cubase 5



Då har man nötat med Cubase 5 idag som jag fick i julklapp samt andra fina saker. Fick testat hela julklappen och försökt förstå mig på programmet.. Att klicka runder lite själv kan vara lärorikt, men tyvärr kan det bara göra saken värre ibland... Men när jag tröttna som mest hjälpte min ängel för dagen till genom msn. Lite svårare, men han är bra på att förklara så jag blev lite klokare nu och hoppas på att jag lär mig mer under morgondagen.. Ska se om jag hinner för har en del att stå i imorgon. Men tack Danne, för hjälpen! Utan dig är jag nog carro-i-ett-nötskal ibland haha! Men jag lärde mig något nytt, vilket alltid är lika kul..

Nu ska jag sova, för jag har en dag imorgon med! Ha de bäst!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0