ett litet skratt sådär på morgonen är vel aldrig fel ^^

Vaknade tidigt idag, för typ 1,5timme sen. Fick panik och vaknade av att jag kastat mina favoritskor.. Sprang upp och började leta fram dom. Men det visade sig att jag inte hittat dom. Fan. Får vel hitta ett par nya, men de va mina favoritskor. Hur kunde jag slänga dom...!? Men men. Satte mig ner nu, kolla lite mejl, och sen fastnade jag i ett album som är privat. Hahahahh här är lite bilder som ligger i albumet som Petra skapade sen jag var där en kväll.. Ehum...  ni har inte sett alla, det vill jag lova... Haha, skulle aldrig lägga upp dom själv. Men jag får lida lite för hennes skull...... *suck* höhö ;)




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0