Fullt upp

Bildbrist.... bild tagen från igår xD


Dagen idag har rullat på hela tiden och jag har inte hunnit bromsa det minsta känns det som. Fick gå upp tidigt, passa hundarna i morse då pappa fick åka iväg med Ali till doktorn igen. Nu går han på penicillin och då ska vel allt lösa sig förhoppningsvis. Efter de fick jag städat rummet och hela ovan-våningen då jag inte är hemma imorgon och kan ta det då (städar annars om torsdagarna). Efter de fick man ta en dusch och ut kom jag ur duschen när telefonen ringde. Fick hoppa in akut till jobbet, så det var bara att slänga på sig kläderna återigen. Dock fick jag kasta säckar med kläder på uffen innan så jag blev av med allt. Stack till jobbet, därefter kom jag på att min biljett hade jag inte hunnit plocka ut så cyklade så fort jag kunde till stationen för att hinna med bussen in. Åkte in och hämtade ut biljetterna och åkte sedan hem igen.. Käka lite mat, öppnade brev + mitt lönekuvert (a)...... Nu sitter jag här och lägger in lite musik/film på mobilen/iPoden för resan imorgon. Ska även ta på mig att PACKA! Ska upp 03.52 imorgon så det är bara att göra allt klart så man kan sova så länge det bara går imorgon..

Min helg kommer spenderas mestadels i Orsa, men ska först till Karlskoga en sväng. Kommer hem på måndag kväll, så blir det ingen uppdatering har ni min anledning.... Ska berätta något kul dessutom... Jag ska åka skidor på lördag :D jippieee!!!!!! Lääängtar. Men nej... nu blev detta en hel uppsats ser jag så får vel göra det jag ska göra och sen får jag tacka för mig för denna dagen.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0