Grattis Tåni

Grattis :D 

Idag har jag inte hunnit med att göra så mycket mer än att fixa med viktiga papper och annat som måste göras. Min lillebror kom och hämta mig ikväll och vi åkte bort till Brandstad för att träffa Yngve, min farfar för att gå igenom lite saker och viktig information. Planera inför begravning etc... Men men.. Har inte berättat att förra veckan så klarade min bror körkortet och har även hunnit skaffa sig en bil härom dagen. Så Här har ni en stolt bilförare i sin nya bil. Fick tvinga fram ett foto då han så gäääärna ville skynda sig hem till handbollen som gick på tv:n så det fick bli ett snabbt foto. Men han körde mig ända hem, inte illa! (dock mot betalning... *host*) haha



XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0