Måndag igen

Jaha... Då börjar denna dagen med gå mot sitt slut och jag sitter nu och ska titta lite på tv med familjen efter jag har fixat lite med lite viktiga papper och en hel del samtal...  sen hoppa i säng. I morse ringde ett litet samtal som fick mig att hoppa upp  ur sängen med bra fart och på med kläderna och på bara någon få minut senare stod jag i ett par sommarbyxor och en vanlig tröja till de ute i morgonkylan.. Hade inte tid att springa in och byta om så det var bara att springa till jobbet. De bilar som passerade bromsade in när de såg min sommriga klädsel med dessutom öppen jacka, inga vantar, ingen mössa. Bara sommarkläder + en öppen vinterjacka. De måste trott jag var galen. Det kanske jag  var, men som tur var skulle jag bara vara inomhus idag. Whiho! Så var denna dagen... Hahha




XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0