Nu ska vi se...

På bild har vi en "liten" Neffi... En Neffi som INTENSIVT förösker rymma från mig. Men jag vill ju bara mysa om inte annat få ett fint kort.. Denna bilden blev kanske inte lyckad, men det är vad jag fick...



vad jag har haft för mig... Ser att idag är det Söndag redan och veckan snart slut. Kom på att jag inte slängt in något inlägg nu i helgen. Så typiskt mig. Dock i fredags Gjorde jag inte mycket, fikade med Pappa. Mötte då hon jag kör för på körskolan och vips kom jag på att jag hade körlektion då... Vi fikade lite snabbt och sen körde vi hem. Det var till att sticka till körskolan direkt!
Lektionen gick jätte bra och fick veta att jag var godkänd på de vi gjort hittils :D underbart!
Stack därefter direkt till Bella och myste med henne och ungarna på lite kärleksmumms. Mkt fika den dagen (a) Men snart blir det slut på allt sånt. Skulle börjat träna denna veckan, men varit lite halvdålig hela veckan så tänkte köra på ikväll!
Så var fredagen slut och igår (lördag) jobbade jag hela dagen. Kom hem vid halv 5 och plockade undan lite på rummet för vi fick lite gäster som stannade inpå natten. Det bjöds på god mat och pappa gjorde en mycket god efterrätt kan ni tro.
Så var även lördagen slut och här sitter jag nu. Inne på söndag och jag började dagen med lite jobb och sen har det inte blivit mycket mer. Sovit en liten stund då jag inte mått så bra. Dålig sömn inatt! Men ikväll blir det Step är det tänkt. Ska börja träna så smått igen och hoppas jag kan gå hela vägen nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0