skånska marker

Då var man hemma igen på skånska marker efter en långhelg genom halva Sverige. Försökte faktiskt göra ett inlägg genom mobilen en dag, men dum som min mobil är så slutar saker fungera och det var bara att lägga ner den tanken.. En annan gång kom jag inte ens in på blogg.se eller logga in överhuvudtaget. Konstigt. Men men.. Jag berättar mer i bilder kanske ikväll redan. Tänkte först lägga in bilderna på datorn och radera en massa "skog-bilder"... Mer om det får ni när jag hunnit lägga upp lite bilder. Har iaf haft en grym långhelg. Vill inget hellre än tillbaka och bort från trista Skåne. Var kanske lite hård just nu, men just nu finns det inte mycket som överväger en till att vilja stanna.



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0