U1i



Fick ett litet sms från teleservice idag att jag kunde komma och hämta min mobil då den var klar från lagning. När jag tog emot den igen så hade de satt på ett litet "meddelande/sms" på skyddsplasten. Jag tyckte det var lite kul ändå. De har gjort en rolig sak med att få tillbaka sin mobil. Detta var min "dagens" för idag, helt klart!
Tyvärr var bara en del fel fixade, för jag hann inte mer än att starta mobilen för att testa och se så allt fungerade. Men som sagt, inget förvånar mig längre och såklart var felen kvar. Blir man inte frustrerad när man lämnar in den. Då vill man den ska vara hel när man får tillbaka den.. Så får vel åka ner med den imorgon eller så... Typiskt!



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0