Uppehåll

Bild från i morse..
Som ni märkt har jag haft lite uppehåll i bloggen av olika anledningar. Vissa tycker jag ska fortsätta, vissa tycker det inte är lönt. Men som jag sagt tidigare får ni själva läsa om ni vill. Jag uppdaterar när jag har tid, kan och vill! Har lite större prioriteringar i mitt privatliv just nu som jag föredrar att ta hand om före bloggen.
Sist vi "sågs" så har det både varit julafton, nyår och även hunnit med lite lov för vissa. Jag hat knappt varit hemma, inte ens i skåne. Men ska försöka uppdatera lite mer nu när jag är hemma.

Nu ska jag plugga, sen gå på ett möte och fixa med lite viktiga saker. Men ikväll kommer nog en uppdatering.


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0