A Serious Talk

Usch..... Då sitter man och har precis haft ett sådant samtal med sin mamma som är så svårt att egentligen svara på. Planer för mitt liv, hur min plan ser ut... Jag har ju en hel del planer just nu och det var vel mest saker som ska fastställas och så både dom och jag har ett humm om hur saker och ting ligger till..... En sak vet jag att bort från skåne ska jag, när är nästan klart det med, men saker och ting behövs finslipas lite. Men mer om mina planer får ni inte veta, iaf inte änn!


XOXO

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hörde att du skulle flytta Carro, (syrran skvallra..hihi)..Hoppas allt kommer gå bra för dig. Håller alla tummar och tår. När flyttar du isf? Jag fråga min vän om "de du vet ;)". Hon skulle tänka på dig, för just då hade dom rätt så mycket. Men jag ska fråga henne igen, om du hinner med de innan du flyttar.

Kramar Angelica



PS/ du kan gärna smsa ´mig med om du vill 0739574257.

2011-03-26 @ 12:40:29
Postat av: carrouueee

Hahahahh kunde tänka mig de ;) höhö.. Tack! De hoppas jag med ska du veta :) Jag ska vara borta i nästan hela maj månad.. Sen lite i juni är jag hemma (i början antar jag) sen ska jag jobba och så i sommar uppe i sverige någonstans. Sen till augusti flyttar jag allt på riktigt! Men tiden går snabbt nu!!!!



Ja de kan du gärna göra. Tror säkert jag kan klämma in det någonstans om jag får möjligheten att få "göra det där"! Kramizzzz

2011-03-26 @ 15:51:08
URL: http://carrouueee.blogg.se/
Postat av: Smsa Låna

Jag hoppas att du fortsätter med att skriva nya inlägg till din blogg - den har verkligen potential :)!

2011-07-20 @ 10:24:47
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0