LIVE

Fick för mig att gå in på ramundbergets hemsida för att kolla läget lite nu när man slutat första passet på jobb.. Såg då att man kunde klicka in sog på "livekameran" och se just nu live i de olika backarna och snabbvalen att välja mellan. Man har 2min på sig att kolla sen är det bara att ställa sig i kö igen om man vill de.. Det är visst bara jag som kolla idag för är nummer 1 hela tiden så har suttit en stund och kikat lite i deras snöoväder. Ser lite jobbigt ut.. De två till vänster stod stilla i mina två minuter som jag kunde se dom. Gud vad de frös och höll på att blåsa bort!!! Snart är det torsdag och äntligen ska jag få åka skidor igen, Underbart!!!! Deras klocka på kameran är lite felinställd.. Lite mer än 2timmar fel hahah O.o



XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0