Ramundberget med Olsson känsla

Då var semesterveckan slut och just nu sitter man och packar upp sin lilla väska.. Jag har inte varit i skåneland så länge, inte ens ett dugn och jag är redan trött på det. Så samtidigt som jag ändå sitter här blir det till att kolla nästa resa. Ska boka en idag är det tänkt så åker redan nästa vecka igen är tanken. Orkar inte lägga upp alla bilder men dessa bilder kan vel summera veckan..

Har haft den bästa veckan i mitt liv, någonsin. Som ni säkert kan lista ut så har jag ju åkt skidor en hel del både i pisten och även offpist. Vilken känsla! Köpte mig även en ny sweet hjälm som kanske inte syns så bra på bild.. Så nu saknas bara stavar, pjäxor och ett par nya skidor. Jag hade ett par skidor som jag fått, men nu har man vel utvecklats en del och är kanske för bra för dom.. Har fått testa på ett par andra skidor, K2 tror jag dom hette. Jag gillar dom skarpt och har även använt ett par andra, mantra tror jag var namnet... Som sagt är jag inte en höjdare på namn och termer, märken etc. Men ännu har man överlevt och tror jag gör det ett tag till.. Vet inte hur jag ska förklara eller sätta ner mina tankar till ord, det är svårt. Men veckan har varit magisk och ville aldrig det skulle ta slut. Men som sagt, allt har ett slut här i världen så även jag fick bege mig hemåt.. Dock åker jag upp nästa vecka igen, sista gången för denna säsongen, tråkigt nog. Lite snopet känns de, för när säsongen väl drar sig mot sitt slut har jag precis börjat.. Men jag kan leva lääääänge på det jag hittils fått vara med om och kan vel inte mer än att längta tills nästa säsong. Det är ju bara några månader dit! ;)

Nu kallar verkligheten för en stund.... Man har en massa att stå i när man kommer hem, tyvärr!!!!!!!!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0