Something new

Hemkommen denna dag med detta i min väska.. Hittade ett bl a ett par enkla örhänge att ha hängandes i öronen, samt lite fina nya ringar som kommer pryda mina fingrar framöver. Dessutom några armband som kommer sitta fastklistrade på handleden.. Fick även lite försmak på våren/sommaren med ett par solbrillor som kommer användas flitigt kanske till det coola linnet som jag hittade på JC. Avslutningsvis kanske en snygg solbränna på det med ett rött hår...!?
Japp... Sitter just nu och ska börja färga håret rött, tro det eller ej.. Har velat göra det länge och vick ett ryck som legat och tryckt på hela dagen.. Ska nu byta om och har ni tur slänger jag upp en bild lite senare på resultatet!


XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0